Administration af dit abonnement.
Vores abonnements service er udelukkende for at gøre det så nemt som dig som muligt. Derfor er der heller ikke binding på abonnementet og du kan let tilpasse, udskyde eller opsige dit abonnement hvis du ønsker det. På denne side har vi lavet en oversigt over hvordan du gør.
For at få adgang til dine oplysninger skal du oprette en konto. Det er vigtigt at du benytter samme email adresse som du brugte da du oprettede din ordre. Systemet matcher herefter automatisk din email adresse med ordren.
1. Klik på "Konto".
2. Hvis du allerede har en konto, indtaster du oplysninger og klikker "på Log ind"
Hvis ikke du har en konto skal du klikke på "Opret konto".
3. Indtast oplysningerne og klik på "Opret" Hvis du har bestilt ordrer tidligere sender systemet dig en email da du skal bekræfte at det er din emailadresse. Der er et link i mailen som du skal klikke på for at aktivere din konto.
4. Du ser nu din konto, har kan du ændre på dit abonnement, ved at klikke på "administrér abonnement".
5. Du ser nu en oversigt over dine abonnementer, klik på "administrér".
6. Du ser nu en liste over dine muligheder.
7. Du kan se og opdatere dit betalingskort, hvis du har fået nyt. Klik for at opdatere oplysningerne.
8. Du kan opdatere din adresse.
9. Se kommende ordre, her kan du vælge at springe en levering over hvis du ønsker det.
10. Klik på "Transaktioner" og få en oversigt over dine betalinger.
11. Klik på "Produkt (antal)" hvis du ønsker at ændre antallet af produkter, du får sendt af gangen.
12. Hvis du ønsker at opsige dit abonnement, så klikker du på "Slet order".