Handels- og leveringsbetingelser Spring til indhold

Verdens Bedste Strømper

Gratis Fragt over 500kr

Tilfredshedsgaranti

Hurtig Fragt: 1-3 hverdage

Handels- og leveringsbetingelser

Generelle oplysninger

Juridisk navn Bambox.dk v.Isidor Consult

Organisationsform ApS

CVR-nr. 33771398

Fredericiagade 21B, 7100 Vejle

Mailadresse info@bambox.dk

Telefonnummer 80831155

Hvis du har spørgsmål til vores varer eller din ordre er du altid velkommen til at kontakte os på info@bambox.dk eller tlf. (+45) 80 83 11 55. Du bedes have dit ordrenummer ved hånden, hvis henvendelsen drejer sig om en eksisterende ordre.

Vi foretrækker at du kontakter os på mail, gerne med telefon nr.,  så vi kan ringe dig op hurtigst muligt.

Betaling

Bambox tager Visa og Mastercard. Der er ikke gebyr forbundet med at betale med kort. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Fragt
DAO Hjemmelevering: kr. 35,00
Postnord til pakkeshop eller erhverv: kr. 35,00

Leveringstiden er typisk 1-2 hverdage.

Ved b-brev er leveringstiden ca 5 hverdage.

Fortrydelsesret 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@bambox.dkeller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Hvis ikke du afhenter din pakke i en pakkeshop, kommer pakke retur til os, varerne refunderes efterfølgende med der trækkes 100 kr fra det beløb der refunderes, dette dækker fragt og retur fragt samt håndteringsgebyr.

Bemærk du får ikke evt. betalte fragt omkostninger retur.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer varens pris, men vi refunderer ikke evt. leveringsomkostninger

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Bambox
Fredericiagade 21 B
7100 Vejle
Danmark

Du kan også fortryde købet ved at give os besked, og aflevere den personligt på ovenstående adresse, mod forudgående aftale.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Bambox
Fredericiagade 21 B
7100 Vejle
Danmark

 Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

Oprettelse af konto:

Vores system laver automatisk en konto til dig når du klikker videre til kurven. Der udsendes en mail til dig med et aktiverings link, hvis ikke du ønsker kontoen kan du se bort fra mail. Kontoen er udelukkende for at du kan logge ind og se dine oplysninger og tidligere ordre. Kontoen er IKKE et abonnement.

Abonnementsbetingelser

Hos Bambox.dk har du muligheden for at købe alle vores kvalitets bambusprodukter som abonnement. Du bestemmer selv hvor ofte og hvor meget du vil have leveret, og køber du på abonnement sparer du optil 50% i forhold til normalprisen.

Alle abonnementer er UDEN binding og kan opsiges fra dag til dag, vi tilbyder det udelukkende som en service så du modtager nye produkter når DU har behov for det.

Du vælger om du vil købe varerne som abonnement i forbindelse med din bestilling, her vælger du hvor tit du ønsker det enkelte produkt leveret.

Ønsker du efterfølgende at ændre produkterne på dit abonnement, gøres dette let, se guiden her 

Hvornår vil min abonnementsbetaling blive trukket?
Betaling for dit abonnement bliver trukket så snart vi har afsendt din ordre. Du vil i forbindelse med betalingen, modtage en mail med oplysninger om, hvilket beløb og hvilke varer, vi har sendt til dig. Beløbet, der bliver trukket, vil være det beløb, der matcher dit abonnement. Pengene bliver trukket den dag, varerne bliver afsendt jf. den dato, du har oprettet dit abonnement og det interval du har valgt. Din ordre vil altid blive sendt den første hverdag efter din bestilling.  

Opsigelse af abonnement
Du kan til hver en tid administrere og opsige dit abonnement ved at oprette en konto, med den emailadresse du brugte da du oprettede abonnementet. Herefter finder vores system automatisk de ordrer der er oprettet med din email adresse. Vi har lavet en guide til hvordan du gør, hvis du har en konto: klik her.
Bemærk at der sendes en aktiveringsmail til dig for at sikre at det er den korrekte email adreese.

Du kan også sende en e-mail til info@bambox.dk, hvor du i emnefeltet skriver ”Ændring af abonnement”, og i mailen skriver du dit fulde navn, adresse og brugernavn. 

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesretten løber fra den dag, aftalen er indgået.

Du skal inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail info@bambox.dkeller telefon 60801880.

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende den til os. Den finder du medsendt din ordrebekræftelseognederst i dette dokument

Tilbagebetaling af abonnementsbetaling

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Har du givet dit samtykke til, at leveringen kan gå i gang, og ønsker du alligevel at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for den del af abonnementsydelsen, der allerede er leveret.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Ændring af betalingsoplysninger på dit abonnement 
Såfremt du får nyt betalingskort eller du under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger, er det vigtigt at du går ind på din konto og ændrer dine oplysninger. Hvis du ikke opdaterer dine oplysninger, har vi ikke have mulighed for, at trække betalingen for din ordre, og du vil dermed ikke modtage dine varer. Hvis du er i tvivl er du altid velkommen til, at kontakte os på info@bambox.dk 

Træk på dit kort

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan endvidere gøre indsigelse vedrørende uautoriserede debiteringer gældende over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med din kortudbyder.

Procedure for fornyelse og sletning af kortnummer
Hvis dit betalingskort bliver fornyet, og vi derfor ikke kan gennemføre træk på kortet, modtager du en mail fra vores system, som gør opmærksom på problemet. Du kan indtaste nye kortoplysninger på vores hjemmeside, og din ordre vil bliver effektiveret den efterfølgende dag. Hvis du opsiger dit abonnement, så slettes dine kortoplysninger automatisk.

 

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. 

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig. 

Vi videregiver din e-mailadresse til Ratepanel som er et anmeldelsessite.  

Personoplysningerne registreres hos Isidor Consult ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne, og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på bambox.dk er: Dir. Hans Peter Isidor. 

Som registreret hos Isidor Consult ApS, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til:  info@isidor.nu

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på mail info@bambox.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan dusende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

Handelsbetingelserne er senest opdateret d 2. feb. 2022

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Bambox
Fredericiagade 21 B
7100 Vejle
Danmark

info@bambox.dk

- Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer:

- Bestilt den _________   modtaget den_____________ 

- Navn_____________________________

- Adresse__________________________

- Dato_________________

 

Din indkøbskurv er tom