Bambox er dansk kundeservice,
og levering på 1-2 dage.
Kurv 0

Abonnementsbetingelser

Hos Bambox.dk har du muligheden for at købe alle vores kvalitets bambusprodukter som abonnement. Du bestemmer selv hvor ofte og hvor meget du vil have leveret, og køber du på abonnement sparer du minimum 40% i forhold til normalprisen.

Alle abonnementer er UDEN binding og kan opsiges fra dag til dag, vi tilbyder det udelukkende som en service så du modtager nye produkter når DU har behov for det. Du betaler udelukkende for de varer du modtager og for forsendelse.

Du vælger om du vil købe varerne som abonnement i forbindelse med din bestilling, her vælger du hvor tit du ønsker det enkelte produkt leveret.

Ønsker du efterfølgende at ændre produkterne på dit abonnement, gøres dette let, se guiden her 

Hvornår vil min abonnementsbetaling blive trukket?
Betaling for dit abonnement bliver trukket så snart vi har afsendt din ordre. Du vil i forbindelse med betalingen, modtage en mail med oplysninger om, hvilket beløb og hvilke varer, vi har sendt til dig. Beløbet, der bliver trukket, vil være det beløb, der matcher dit abonnement. Pengene bliver trukket den dag, varerne bliver afsendt jf. den dato, du har oprettet dit abonnement og det interval du har valgt. Din ordre vil altid blive sendt den første hverdag efter din bestilling.  

Opsigelse af abonnement
Du kan til hver en tid administrere og opsige dit abonnement ved at 
oprette en konto, med den emailadresse du brugte da du oprettede abonnementet. Herefter finder vores system automatisk de ordrer der er oprettet med din email adresse. Vi har lavet en guide til hvordan du gør, hvis du har en konto: klik her.
Bemærk at der sendes en aktiveringsmail til dig for at sikre at det er den korrekte email adreese.

Du kan også sende en e-mail til info@bambox.dk, hvor du i emnefeltet skriver ”Ændring af abonnement”, og i mailen skriver du dit fulde navn, adresse og brugernavn. 

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesretten løber fra den dag, aftalen er indgået.

Du skal inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail info@bambox.dk eller telefon 80831155.

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende den til os. Den finder du medsendt din ordrebekræftelseognederst i dette dokument

Tilbagebetaling af abonnementsbetaling

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Har du givet dit samtykke til, at leveringen kan gå i gang, og ønsker du alligevel at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for den del af abonnementsydelsen, der allerede er leveret.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Ændring af betalingsoplysninger på dit abonnement 
Såfremt du får nyt betalingskort eller du under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger, er det vigtigt at du går ind på din konto og ændrer dine oplysninger. Hvis du ikke opdaterer dine oplysninger, har vi ikke have mulighed for, at trække betalingen for din ordre, og du vil dermed ikke modtage dine varer. Hvis du er i tvivl er du altid velkommen til, at kontakte os på 
info@bambox.dk 

Træk på dit kort

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan endvidere gøre indsigelse vedrørende uautoriserede debiteringer gældende over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med din kortudbyder.


Procedure for fornyelse og sletning af kortnummer
Hvis dit betalingskort bliver fornyet, og vi derfor ikke kan gennemføre træk på kortet, modtager du en mail fra vores system, som gør opmærksom på problemet. Du kan indtaste nye kortoplysninger på vores hjemmeside, og din ordre vil bliver effektiveret efterfølgende. Hvis du opsiger dit abonnement, så slettes dine kortoplysninger automatisk.

 


Kunde anmeldelser